معرفی مجله

نشست تخصصی فرهنگ برند و برند فرهنگی با حضور حجت الاسلام دکتر محمد زائری، پژوهشگر و صاحب نظر حوزه سبک زندگی، استاد دانشگاه برگزار شد.  

فیلم

اقتصاد فرهنگ

بعد از انقلاب صنعتی تمام توجه به سمت تولید انبوه بوده...

صادرات فرهنگی

وقتی در خیابان های ضاحیه در بیروت قرم میزنی احساس راه رفتن در کوچه های قم به انسان دست می...

تعریف برند

برند جایگاهی است که محصول در ذهن مصرف کننده...

برندینگ چیست

برندینگ به معنای اضافه کردن قدرت برند به محصولات و خدمات...

قدرت برند

برند گاهی اوقات به قدری قدرت پیدا می کند به برخی اسم ها تسری پیدا می...

صوت

  • تأثیر اسم و نام در برند

    تمایز، کوتاهی و اختصار، تناسب اقتضاء، املا و تلفظ آسان، اسم دوست داشتنی و محبوب، قابل تعمیم و قابلیت محافظت داشته باشد.

  • برند یعنی انتخاب در ترجیح مصرف

    فرهنگ برند یعنی انسان در انتخاب خود از بین صد ها، هزارها و دهها کالای برجسته، به یک دلیل یکی را انتخاب کند؛ انتخاب در ترجیح مصرف می شود برند.

عکس و مکث

گزارش تصویری

مجموعه تصاویر نشست تخصصی «فرهنگ برند و برند فرهنگی» را در این بخش ملاحظه نمایید.

اینفوگرافیک

تماس با ما

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

نام نباید خالی باشد
‍‍‍‍‍‍‍‍پست الکترونیکی نباید خالی نباشد
متن پیام نباید خالی باشد